Intervju - Branka Kurelić (Baby LeKa)

Iz Rijeke dolazi Branka, majka sina od 6,5 i kćerke od 2,5 godine, ime iza branda Baby LeKa. U šivanje se bacila i preporodila nakon rada u velikoj marketinškoj firmi.

Baby Leka Logotip

Kada bi se morala predstaviti u nekoliko riječi, što bi rekla o sebi? Tko je Branka?
Branka je mama dvoje klinaca, poduzetnica, i kako me jedna prijateljica opisala „ona koja si uvijek nađe posla :)“. Horoskopski Vodenjak, uvijek pola metra iznad zemlje :)

Što smatraš svojom najvećom vrlinom, a što manom?
Mogla bih reći da mi je samokritičnost istovremeno i najveća vrlina i mana. Zato ne volim govoriti o vlastitim vrlinama i manama, jer vrline teško nabrojim a mane ističem :)

Kako je došlo do toga da izrađuješ rukotvorine? Baviš li se time čitav (radni) život?
Rukotvorine su ušle u moj život baš onda kad je trebalo, izgleda. Kad sam ostala trudna sa mlađim djetetom, našlo se vremena za vađenje stare Bagatice iz ormara. U mojoj je okolini tada bio pravi „baby boom“ i kreativnost je izašla na vidjelo kroz poklone mojim dragim prijateljicama i susjedama i njihovim bebama. Kad sam rodila, sjela sam za mašinu vrlo brzo, beba je po noći spavala a ja šila :). Pošto sam, umjesto povratka na posao, doživjela neugodno iskustvo gašenja mojeg radnog mjesta i otkaza, rukotvorine sam počela pretvarati u stalni posao. Uključila sam se u poslovni svijet kroz nešto sasvim drugačije od dotadašnjeg iskustva rada u velikoj kompaniji. Rad u obiteljskom obrtu je sasvim drugačije iskustvo.

Jesi li imala kakvu drugu ideju što bi voljela raditi?
Kroz svoju karijeru bila sam usmjerena na rad u marketingu i to je moja prva ljubav. Kroz rukotvorine, odnosno Baby LeKu, dio naučenog imam priliku i primjeniti, što je za sada zaista idealna kombinacija. Dugo sam radila na tuđim marketinškim strategijama, došlo je vrijeme za implementiranje znanja u nešto svoje :)

Kako izgleda tvoj tipičan dan?
Tipičan dan izgleda kao i tipičan dan svakog zaposlenog roditelja. Ujutro odlazim u radionu gdje radim po rasporedu narudžbi, popodne se družim sa svojom djecom, a kad oni zaspu opet se vraćam poslu odnosno planiranju, odgovaranju na poruke, ...

Voliš li svoj posao? Da li te ispunjava ili je to posao kao svaki drugi gdje čovjek treba zaraditi za život?
Jako volim ovaj posao, ispunjava me u potpunosti.

Da li bi preporučila ovaj posao? Zašto?
Za posao kojim se bavim treba malo hrabrosti, odlučnosti, puuuno informiranja, spretnosti, maštovitosti. Stoga bih ga svakako preporučila svima koji se prepoznaju u ovom opisu :)

Kada bi mogla nešto promijeniti u svom poslu, što bi to bilo?
Rado bih strojeve kojima radim zamijenila boljima, ali i za to će doći vrijeme.

Što nikad ne bi mijenjala?
Nikad ne bih mijenjala mogućnost direktnog kontakta sa kupcima, moji kupci su mi najbolji kritičari.

Kako izgledaju tvoji godišnji odmori? Da li odeš negdje se odmoriti ili šivaš i onda radi užitka?
Nedostatak ovog posla je taj, što kada bi strojeve i tkanine nosila na godišnji odmor, trebala bih iznajmiti kombi ili ići sa još jednim autom :). Tako da, kad odmaram- odmaram. Posvetim se obitelji, rasčistim misli i stvorim mjesta za nove ideje. Premda mašina počne nedostajati nakon dva do tri dana. Ali zato često iskoristim priliku godišnjeg odmora da kupim nove tkanine u nekom webshopu :)

Da li ima neka druga šivalica s kojom rado voliš popiti kavu ili popričati?
Radila sam u velikom kolektivu prepunom zavisti i podmetanja, zato mi je bilo ugodno iznenađenje upoznati divne žene koje se bave istim poslom, a koje su uvijek spremne dati savjet, podršku ili pomoć. Družimo se uglavnom u virtualnom svijetu jer smo fizički udaljene, ali da, postoje divne žene sa kojima volim popričati.

Gdje nalaziš inspiraciju za svoj rad?
Gdje god se okrenem, gledajući svoju djecu i njihove potrebe, ili surfajući internetom, ali svemu pokušavam dati neku osobnu notu.

Da li imaš pomoć ili radiš sama?
Radim većinom sama. Sama sam i nabava i distribucija i PR, krojačica i fotograf. Za šivanje imam dvije gospođe koje uskoče kad je „frka“ :).

Imaš li neku ekskluzivnu informaciju za čitatelje, primjerice neki proizvod koji je u planu izrade, a još uvijek nije došao na svjetlo dana?
Stalno se nešto planira, postoje krojevi koji stoje u ladici i nikako da dođu na red. Ali najbliže realizaciji su platneni ulošci koje ubacujem u svoj asortiman iza blagdana.

Imate li vi neko pitanje za Branku? Upitajte ga ovdje u komentaru ili na Face stranici.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar