Intervju - Sara Balog (Sarah Kay)

Iz Rovinja nam dolazi Sara, majka dvije djevojčice od 2 godine i samo 3 mjeseca. Mlada mama se bavi i šivanjem pa tako možete kupiti njezine proizvode preko Facebooka.


Pelena u izradi Sarah Kay

Kada bi se morala predstaviti u nekoliko riječi, što bi rekla o sebi? Tko je Sara?
Ja sam Sara Balog, dolazim iz Rovinja i imam 26 godina. Mama dvije djevojčice od 3mj i 2godine.

Što smatraš svojom najvećom vrlinom, a što manom?
Mislim da je moja najveća vrlina marljivost i pedantnost, ali isto tako mogu biti jako brzopleta i nepromišljena.

Kako je došlo do toga da izrađuješ rukotvorine? Baviš li se time čitav (radni) život?
Šivanje me oduvijek zanimalo, nona mi je krojačica pa sam vječito skupljala ostatke materijala i oblačila svoje lutke. Sjećam se da sam uvijek stiskala pedalu ispod stola kad bi mama šivala hehe :)

Jesi li imala kakvu drugu ideju što bi voljela raditi?
Po struci sam fizioterapeut ali nikad nisam ni staž završila jer sam osnovala obitelj, a šivanje pelena je još uvijek samo hobi.

Kako izgleda tvoj tipičan dan?
Kraj dvoje male djece dani znaju biti prilično kaotični pa ponekad ne stižem ni na wc, a kamoli do šivaće mašine :)

Voliš li svoj posao? Da li te ispunjava ili je to posao kao svaki drugi gdje čovjek treba zaraditi za život? 
Šivanje ne mogu smatrati poslom jer se ne bavim njime svakodnevno, ali bih mu se definitivno htjela više posvetiti. Svima koji vole kreativan rad bih preporučila šivanje, tu jednostavno uvijek ima mjesta za nove ideje i napredak, a uz malo volje i truda nije potrebno dodatno školovanje.

Kada bi mogla nešto promijeniti u svom poslu, što bi to bilo?
Jedino što bih mijenjala trenutno u vezi posla je vrijeme provedeno za mašinom! :)

Što nikad ne bi mijenjala?
Nikad ne bih mijenjala taj osjećaj, gušt kad završim neku novu pelenu. Mislim da ne bih mogla raditi "na veliko".

Kako izgledaju tvoji godišnji odmori? Da li odeš negdje se odmoriti ili šivaš i onda radi užitka?
Što se tiče godišnjeg odmora, to zasad nemam u planu :)

Da li ima neka druga šivalica s kojom rado voliš popiti kavu ili popričati?
Sa par šivalica sam u kontaktu i to mi se sviđa u ovom poslu, ne smatramo se konkurencijom nego si pružamo podršku.

Gdje nalaziš inspiraciju za svoj rad?
Inspiraciju stvarno nije teško naći, sve u vezi djece je jako veselo i maštovito pa s novim idejama nemam problema.

Da li imaš pomoć ili radiš sama?
Nemam pomoć dok šijem.

Imaš li neku ekskluzivnu informaciju za čitatelje, primjerice neki proizvod koji je u planu izrade, a još uvijek nije došao na svjetlo dana?
U planu imam svašta ali pitanje je kada ću to sve uspijeti realizirati.

Imate li vi neko pitanje za Saru? Upitajte ga ovdje u komentaru ili na Face stranici.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar