Recenzija - Tetra pelene

Tetra pelene su usuđujem se reći najpopularnije pelene na tržištu jer se mogu koristiti na nebrojeno mnogo načina stoga ne znam koje mame nemaju u svojoj kolekciji tetre, pa makar za ukras bebinog uzglavlja.

Pamučne tetre su najpopularnije pelenice pa tako i najrasprostranjenije kod kupaca i prodavača. Dolaze najčešće u bijeloj boji, no ima ih i šarenih. One veće gustoće (pa tako i gramaže) pogodne su za tetranje, bilo samostalno složene u fold ili korištene kao uložak. Rjeđe tkane tetre koriste se za druge namjene gdje upojnost nije presudna, primjerice za šetnju, podrigivanje/bljuckanje, na stolu za prematanje, preko uzglavlja kreveta...

Meni najkvalitetnije i najnježnije su se pokazale tetre Xkko proizvedene u Češkoj koje sam kupila na stranicama Eko Butika.  Rađene su od nebijeljenog pamuka te su karakteristične bež boje za tako netretirani pamuk. Na stranici shopa ima i Xkko tetri u boji koje nisam isprobala, no po gramaži mi se čine prikladne za tetranje, za curicu i za dečka.

Također posjedujem i Bubaba tetre zgodnih boja i dezena kupljene u Bubamara dućanu - link.
Nešto su veće od Xkko, rekla bih 80x80cm. Pogodne su za tetranje, ali su i malo grublje od Xkko.

Bubaba tetre


Na poklon sam dobila Rossa tetre, bijele sa uzorkom na patkice, dimenzije 80x80cm. Iako izgledom privlačne, rijetke su pa ih ne koristim za tetranje, nego za pod glavu i sl. svrhe. Pohvalno je što pranjem dezen nije gubio na boji. Dolaze u više zgodnih uzoraka. Također ih možete nabaviti u Eko-butiku, iako su moje kupljene u nekom dućanu s baby stvarčicama, tipa Magic baby.


Rossa tetre



Od ostalih mama sam čula još i da koriste Lola tetre koje se mogu kupiti u DM-u/Kozmu i tetre iz Ikee. Također i u Mulleru ima tetra Grun Specht u boji rozoj i plavoj, pogodnih za tetranje.

Održavanje
Mogu se prati na 60°C zajedno sa ostalim platnenim pelenama i coverima, a mogu se i iskuhavati na 90°C iako za to pri uobičajenom održavanju nema potrebe. Također se i preporuča ne peglati ih jer to smanjuje moć upijanja. Tvrdoglave žute mrlje pokušajte riješiti tako da tetru objestite na sunčano mjesto jer sunce izvlači mrlje iz pelena.

Osim pamučnih tetri, postoje još neki materijali s kojima se može tetrati ili ih staviti u uložak, primjerice bambus ili velur. Obzirom da je tetra način tkanja, to zapravo nisu tetre ali se koriste na isti način pa ih tako žargonski zovemo. 

Bambus "tetre" se odlikuju odličnom moći upijanja pa su odlične i za tetranje slaganjem u foldove i za uloške. Moje su kupljene kod Molly. Dolaze u bijeloj boji, a obzirom da su gušće od pamučnih bolje upijaju, ali i rade malo veću "guzicu" u foldu, no ne toliko da ih ne bi preporučila za tu svrhu umjesto pamučnih tetri.

Održavanje
Preporuka je prati na 40°C, no ja ih perem sa svim ostalim za bebu na 60°C i nije im ništa. Ne bi preporučila iskuhavanje ili pranje na 90°C.

Velur "tetre" su najdeblje, ali i najnježnije - plišane su. Po moći upijanja su tu negdje kao i bambusice, no guza jest dosta deblja u njima. Meni nisu odgovarale za tetranje u foldovima, ali se mogu koristiti kao uložak ili za neku ukrasnu funkciju. Dolaze u mnoštvu različitih boja što osvaja na prvi pogled.
Njh sam također nabavila kod Molly. 


Velur tetre: boje - kao uložak - u foldu


Održavanje
Preporuka je prati na 40°C, no ja ih perem sa svim ostalim za bebu na 60°C i nije im ništa. Ne bi preporučila iskuhavanje ili pranje na 90°C.

Ako znate još nekoga da prodaje ne-pamučne pelene, primjerice od bambusa, ostavite mi komentar pa ću dodati u post gdje se još osim kod Molly mogu nabaviti.

Trikove i savjete za tetra pelene pročitajte ovdje.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar