New In - Illamasqua

Obzirom na malu bebu, ne pazim na svoj izgled pretjerano, no dobru akcija nečeg što traje i godinama neću propustiti. Tako sam na mondo.hr naišla na hrpu Illamasqua kozmetike na popustu i do 80% te odabrala par komada. Pogledajte što mi se svidjelo jer i vi još stignete iskoristiti akciju.




1. Sjenilo Illamasqua Imagine; 2. Illamasqua Liquid Metal Phenomena; 3. Olovka Illamasqua Vow; 4. Olovka Illamasqua Devotion; 5. Olovka Illamasqua Rump

1. Sjenilo u kamenu Imagine

Illamasqua Imagine je sjenilo vrlo intenzivne plave boje. Pregledom lookova koje su kreirale dame interneta bila sam osvojena, a i to da obožavam plavu boju nije baš odmoglo. Preporučam za hrabre koje se ne boje izaći na svjetlo dana sa živom bojom na očima. A možete se i samo poigrati u toplini vlastitog doma.

Cijena 34kn (popust 78%)
Količina 2 grama
Boja Plava

2. Liquid Metal Phenomena

Phenomena je dio Illamasqua-ine kolekcije za sirene. Ovaj proizvod je toliko tražen da je na njihovoj stranici rasprodan. Može se koristiti za bilo koji dio lica i tijela, no ja sam ga namijenila kao sjenilo. Vrlo je intenzivne pigmentacije, a finiš je dobro opisan nazivom tekućeg metala. Ne škodi spomenuti da je proizvod i vodootporan ako ga želite koristiti ljeti. Prije nego sam ga naručila pročitala sam recenzije pa je pisalo da se zna hvatati u pregib oka. No to se lako riješi tako da preko toga potapkate translucent puder (puder koji izgleda bijele boje, a kad se nanese je proziran). Ako nemate poslužite se sjenilom u sličnoj boji.

Cijena 41kn (popust 77%)
Količina 8 grama
Boja Srebrna

3. Olovke za oči
S olovkama koje sam uzela sam zadovoljna. Apliciraju se dobro, nisu premekane ni pretvrde. Imaju dobru pigmentaciju i ne truse se.

Cijena 36kn (popust 76%)
Količina 1,4 grama

Vow
Dugo sam tražila olovku boje kože za waterline jer bijela zna izgledati neprirodno, a sa klasičnim "crvenim" od oka ne izgledate svježe ni odmoreno. Zaista niti u jednoj drogeriji nisam uspjela naći nešto slično pa sam se razveselila kad sam naišla na ovu.

Rump
Modroplava olovka za oči dosta svijetle boje.

Devotion
Mint zelena olovka za oči dosta svijetle boje.

Lak za nokte Fragile

Fragile je dio kolekcije lakova koji oponašaju ljusku purjeg jajeta. Zbog takve neobične teksture nije vjerojatno da već imate neki u svojoj kolekciji, ja primjerice nisam imala te sam zato i nabavila ovaj.

Cijena 32kn (popust 78%)
Količina 15mL
Boja Svijetlo plava sa sivim česticama


Nadam se da vam se sviđa moj odabir, do čitanja

Illy

Nema komentara:

Objavi komentar